Komt terug

Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen verstreken zijn sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare items:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing)
Boek met duidelijke tekenen van gebruik
CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend
Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via sales@lensify.net

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen regelmatig geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisseling (indien van toepassing)
We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt inruilen, stuur ons dan een e-mail op sales@lensify.net en stuur uw artikel naar: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Estland.

Geschenken
Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een geschenk voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had verzonden om u later te geven, sturen we een teruggave naar de schenker en zal hij u informeren over uw terugkeer.

Verzenden
Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar: Lensify OÜ, Narva mnt 5, 10117 Tallinn, Estland

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendingskosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw uitgewisselde product u kan bereiken, variëren.

Als u een artikel verzendt van meer dan € 75, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice of een aankoopverzekeringsverzekering te gebruiken. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.