Winkelwagen
×
Heb je een vraag?
Heb je een vraag?

Neem contact met ons op

FAQ

Veel Gestelde Vragen



Tijd en verzendkosten

De geschatte levertijd is 2 tot 5 werkdagen, dit is afhankelijk van de bezorgbestemming.



Zorg voor de bril

In geen geval mag een bril op een hard oppervlak worden gesleept. Laat ze bij voorkeur niet lang liggen op plaatsen waar ze direct licht en een hoge temperatuur ontvangen, zoals het dashboard van een auto. En gebruik altijd de koffer of de koffer wanneer u ze vervoert, dit verlengt de levensduur van de bril en zorgt voor het glas.



Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Het is niet helemaal noodzakelijk. U kunt een bestelling plaatsen zonder dat u een account hoeft aan te maken. Het aanmaken van een account heeft echter zijn voordelen: ten eerste heeft u al uw gegevens geregistreerd voor het geval u een nieuwe aankoop wilt doen, en op zijn beurt kunt u op deze manier kortingen en aanbiedingen van nieuwe merchandise ontvangen.



Naar welke landen verzenden we?

Oostenrijk, Wit-Rusland, Tsjetsjenië, Cyprus, Tsjechische Republiek, Duitsland, Denemarken, Spanje, Estland, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Malta, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, en Turkije.



Welke betaalmethoden accepteert u?

Wij accepteren PayPal en alle creditcards.



Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van uw bestelling, wordt er automatisch een trackingnummer gegenereerd en sturen wij het naar u op. Via dit nummer kunt u alle informatie over de verzending van uw aankoop bekijken.



Wat te doen als mijn bestelling meer dan 2-5 werkdagen duurt?

In het geval dat 2-5 werkdagen zijn verstreken sinds uw aankoop en u de bestelling nog niet hebt ontvangen, danken wij u dat u contact met ons heeft opgenomen via onze contactpagina, door te bellen of door een e-mail te sturen naar sales@lensify.net en we zullen je helpen om het op te lossen.